Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Як Ciaran Birch обрав роботу над створенням музики до трейлерів




 
Ciaran Birch з монітором Dynaudio LYD48


Це насправді історія, яка надихає, оскільки оповідає про відкриття абсолютно нової території, про існування якої більшість людей навіть не уявляють. А також про те, як використовувати можливість, щойно вона з’являється.

Ciaran Birch – дублінський композитор і музичний продюсер, який зробив неймовірну кар’єру в нішевій індустрії, яка пов’язана з такими фільмами, як Avengers: Endgame, Avengers Infinity War, Wonder Woman, Dr. Strange, Star Wars: Rogue One and Blade Runner 2049 та багатьма іншими.

Але не він написав музику, яка використовується у реальних фільмах – Ciaran створив музику для трейлерів! А музика для трейлерів – це унікальний продакшн, який напряму не пов’язаний із саундтреками, які ви чуєте у кінотеатрах. Багато людей, насправді, ніколи не замислювалися про це, як і сам Ciaran Birch:  


"Музика трейлерів завжди була чимось, що мене захоплювало. Я завжди вважав, що композитор для фільму робить музику і для трейлера, тому для мене стало справжнім шоком, коли я зрозумів, що існує ціла галузь присвячена створенню музики до трейлерів та телевізійних роликів.
А ще більшим сюрпризом було те, що ця галузь охоплює композиторів, які живуть по всьому світу, а не лише у Голлівуді".


Потрапляння до бізнесу кінотрейлерів

Але як Ciaran спромігся потрапити у це «невідоме» поле?


"Що ж, є такий ірландський композитор Dean Valentine, який написав музику для багатьох трейлерів блокбастерів. І я просто абсолютно випадково зіткнувся з ним і поговорив про музику. Він справді приємний чоловік, тож дав мені індивідуальний відгук на мою музику.  Потім я надіслав демо до близько вісьмох компаній, і одна відповіла, що їм сподобалося те, що вони почули, і вони хотіли б найняти мене. Це було 2014 року, і після довгого року шліфування міксів, я представив свій перший музичний супровід до трейлера фільму San Andreas (з Dwayne Johnson). Відтоді мені пощастило попрацювати з деякими топовими видавцями трейлерів, і моя музика з’явилася у приблизно 50 трейлерах, серед яких Blade Runner 2049, Star Wars, Avengers Infinity War, Wonder Woman, Thor: Ragnorok та Ant-Man & The Wasp".


Робота з LYD

У своїй студії Ciaran використовував студійні монітори LYD 5 і нещодавно замінив їх парою LYD 48.


"Коли я вперше потрапив до студії  Dean Valentine, мені дуже сподобалось звучання його композицій. Він використовував акустичні системи Dynaudio, а я люблю купувати обладнання на підставі рекомендацій. В той час я працював у більш компактних умовах, купив собі пару LYD 5, щойно вони з’явилися у продажу, а відгуки на них були фантастичні. Потужність та чіткість, які я знайшов у цих, менших за розміром моніторах ближнього поля, були просто неймовірними. Потім я замінив їх на пару LYD 48, адже переїхав до свого першого будинку з більшою кімнатою-студією. І я одразу отримав саме той «жирний» звук. Одна величезна перевага, яка допомогла мені у налаштуванні звуку, – опція Wall, яку має серія LYD і яку, я впевнений, величезна кількість людей оцінить як надзвичайно корисну.

Для мене не було періоду звикання до нових моніторів. Вони будуть частиною мого сетапа багато років, тому що з ними надзвичайно комфортно працювати.

Мій стиль музики – головним чином достатньо агресивний та широкий. Тому для мене дуже важливо мати контроль над кожним елементом міксу, щоб все було потужно, але чітко. І саме це я отримав з парою LYD 48.

Звісно, немає жодного сенсу ховатися від невдалих моментів міксу. Чіткість, про яку я згадував, робить очевидним як хороше, так і погане. І це те, чого ми чекаємо від високоякісних моніторів".


Перевага додавання ще однієї смуги міксу

Ciaran також прокоментував специфічну різницю, яку він помітив після переходу з двосмугових моніторів на трисмугові зі спеціальним середньочастотним драйвером.


"Я думаю, що наявність СЧ- драйвера створює феноменальну різницю. Я справді відчуваю, що мої вуха відкрилися завдяки цьому додатковому СЧ-драйверу. Мої мікси завжди були достатньо пристойними, але з LYD 48 вони автоматично набули нового виміру".


Швидкий перехід від обліку до музики

Як говорить Ciaran, свою першу музику для трейлера він випустив у світ в 2014 році, але насправді його подорож у сфері музичного продакшна розпочалася за кілька років до цього.


"Я працював бухгалтером до 2012-го, а потім вирішив, що хочу спробувати зробити старт у світі створення музики. Я почав працювати як композитор ще 2011 року, коли мій батько звільнився з роботи щоб вивчати звукорежисуру.  Я завжди був занурений у музику й у підлітковому віці писав композиції для гуртів, у яких грав. Для запису треків я використовував наш домашній 16-трековий рекордер. Але коли батько розпочав слухати курс у коледжі, він купив iMac та Pro Tools для дому і дозволив мені також займатися всім цим. Так я зробив перші спроби у написанні оркестрової та електронної музики, і я підсів на це! Останнє місце, де я працював перед тим, як остаточно пов’язати свою кар’єру зі створенням музики, була фінансова компанія. Паралельно я написав багато музики для реклами на радіо. Це дало мені великий досвід, я любив кожну хвилину цього процесу. Я був не проти витрачати від 10 до 12 годин на день, працюючи над треком. Фантастично йти вперед за своєю пристрастю! Тож я вирішив покинути основну роботу і зайнятися тим, чого насправді хотів".


Як потрапити до бізнесу музики до трейлерів

Ciaran має також кілька порад для продюсерів, які розглядають для себе цей напрямок музичного продакшна:


"Перш за все, якість вашого трека є ключовим аспектом для видавців трейлерів, коли вони шукають нового композитора. Моя якість кілька років тому не була найкращою, але, на щастя, перший видавець побачив потенціал у моїх композиціях, а вже потім я дуже багато працював над якістю. Отже, я рекомендував би максимально відшліфовувати ваші демо. Порівнюйте свої терки з тими, що лунають у трейлерах блокбастерів, щоб зрозуміти, чиму вони відрізняються і що можна удосконалити. Я все ще роблю це, щоб бути впевненим у тому, що мій рівень якості відповідає часу. Є спеціальні канали на YouTube, як, наприклад, Epic Heaven Music та Trailer Music Weekly, де ви можете послухати прекрасну музику відповідного жанру. По-друге, конструктивна критика від професіоналів є безцінною . Звісно, неприємно, коли люди, прослухавши ваш трек, не говорять автоматично, що він неймовірний. Але вони роблять це не для того, щоб образити вас, просто на цей момент ваш трек не відповідає рівню, необхідному для клієнтів".


Безумовно, ця ніша у музичному продакшні є недостатньо відомою для багатьох продюсерів. І Ciaran Birch демонструє успішний шлях у цій царині. Ми гадаємо, що ключовий момент у цьому всьому – просто тримати очі, вуха та розум відкритими до будь-якої можливості. Є і альтернативні напрямки, якими можна йти... І чи багато серед нас тих, хто може сказати, що його музику чують понад 250 мільйонів людей протягом лише кількох днів після її виходу в люди? А Ciaran може, зокрема, завдяки свіжому трейлеру для Avengers: Endgame. І що дуже важливо, музика до цього трейлера – перший продакш, який Ciaran здійснив з допомогою своїх нових студійних моніторів LYD 48!