Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




ДЖОРДЖ СТРЕЙТ ВСТАНОВЛЮЄ НОВИЙ РЕКОРД З КІЛЬКОСТІ ВІДВІДУВАЧІВ СВОЇХ ВИСТУПІВ

Не збираючись спочивати на лаврах, легенда стилю кантрі Джордж Стрейт підвищив кількість відвідувачів своїх концертів, перевершивши навіть результат з відвідуваності власного шоу на RodeoHouston NRG Stadium 2013 року. На нове шоу 2019 року прийшли 80’100 фанів. Концерт складався з 32 пісень, які вже стали хітами і звучали на топових позиціях музичних чартів. На цьому стадіоні ще ніколи не збиралося стільки публіки, як на грандіозному концерті Стрейта. Цифрова мікшерна система Allen&Heath dLive забезпечує якісні моніторні мікси для 11 учасників гурту Стрейта в унікальній конфігурації по периметру округлої сцени.





Майк Бенгс



Над моніторними міксами працював ветеран звукорежисури та менеджер компанії Allen&Heath (США) з живого звуку та турів Майк Бенгс. Для забезпечення звуку шоу він використав моніторну систему на основі dLive, яку Стрейт застосовував для свого шоу на T-Mobile Arena в Лас-Вегасі. Систему було сконфігуровано під виклики сцени площею лише 50 футів (з обмеженими лініями погляду). Тому використовувалося спеціальне додаткове керування міксами зі сцени за допомогою мережевих дистанційних контролерів Allen&Heath IP8.

Бенгс зазначає:

"Тактильний контроль та можливість програмувати контролери IP8 на ходу великою мірою впливають на рівень акустичноно комфорту музикантів на сцені. Я, звісно, здійнюю повний контроль, але IP8, розташовані на сцені, дають музикантам нові можлиості налаштувань моніторних міксів. Вони дозволили мені повністю сконцентруватися на IEM міксі Джорджа. dLive використовується для керування звуком Джорджа вже кілька років. Моніторну систему спроектував Джош Кейлор, і відтоді вона стала невід'ємною частиною всієї аудіосистеми".


Вона складається з консолі Allen&Heath S5000, DM64 MixRack та п'яти контролерів IP8; ми отримуємо близько 60 каналів аудіо на входах. Мережева аудіокарта Waves використовується як аудіоінтерфейс 128х128 96 кГц для багатоканального запису та виконання віртуального саундчеку.
Систему керування звуком на стадіоні NRG забезпечила компанія GP Productions. Близько 400 акустичних систем L'Acoustics K1, Kara та ARCS забезпечують безшовне 360-градусне покриття трибун.

Оснащений обробкою DEEP, DM64 MixRack пропонує численні варіанти компресії та емуляції обробок безпосередньо на вхідних та мікс-каналах dLive.


"Хоч у мене і є можливість використовувати зовнішні інструменти для обробки - я зрозумів, що маю все необхідне безпосередньо у dLive, - продовжує Бенгс. - Еквалайзер, 16Т, компресор Opto та кілька Dyn8 забезпечують прозорий і музикальний мікс. Поєднання стадіону, сповненого криків десятків тисяч фанатів, та артиста, відомого в світі саме завдяки живим шоу, вимагає надійної та простої системи все-в-одному. dLive дала мені можливість сидіти і насолоджуватися шоу разом з 80 000 найближчих друзів".


"Король кантрі" продовжить свою стадіонну програму концертами на стадіоні Mercedes Benz в Атланті, штат Джорджія, стадіоні Огайо у Колумбусі, Огайо, та стадіоні Gillette у Фоксборо, Массачусетс.