Главная     |     Контакты     |     Новости     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Billie Eilish продовжує всесвітній тур з обладнанням Allen & Heath

Відома поп-виконавиця Billie Eilish обрала для свого гучного світового турне систему Allen & Heath dLive – як для FOH-зони, так і для моніторів. FOH-звукорежисер Дрю Торнтон (Drew Thornton) та звукорежисер моніторів Салім Акрам (Salim Akram) використовують компактні 12-фейдерні консолі C1500 для мікшування понад 50 вхідних каналів, призначених для великої кількості живих інструментів та бек-доріжок. Інноваційне обладнання доповнюється квартетом стейдж-боксів DX168, які підключаються до DM0 MixRack через EtherCon.





Дрю Торнтон (Drew Thornton) поряд з dLive C1500


Торнтон налаштував систему dLive для подорожей із гуртом.


“Підключити стейдж-бокс, інструменти та перевірити все за 10 хвилин – це неймовірно, – тішиться він. – Ми підключаємо систему – і вона працює просто ідеально. І я твердо вірю, що якщо правильно зібрати мікс, то можна впоратися лише з 8-ма фейдерами. 12 фейдерів на C1500 – це розкіш”.

 



Салім Акрам (Salim Akram)


Акрам своєю чергою розповів:


“Я розробив шоу для dLive, коли летів у літаку. Мені доводилося працювати з багатьма іншими консолями, і жодна з них не мала такого інтуїтивного робочого процесу та можливостей налаштувань. І DCA spills для мене стали ключовими – це змінило всі правила. Зараз я використовую для міксів SoftKeys, що включають Fader Flip Mode, та всі інші функції, які мені потрібні для швидкого початку роботи”.


Торнтон та Акрам вдало використали вбудовані ефекти dLive для відтворення імерсивних текстур, якими відома Billie Eilish.


“У мене є кілька plate-ревербераторів для барабанів, і я починаю грати з ефектами gated-реверберації, – розповідає Торнтон. – Я багато років шукав ідеальний вокал, і компресор Dyn8 робить саме те, що для цього потрібно, згладжуючи все, що треба, коли я працюю із надзвичайно тонкими або агресивними ефектами у тій чи іншій пісні”.







До моніторів Aкрам має свій окремий підхід.


“Я застосовую Dyn8 на вокалі Billie й на деяких mix-виходах. Компресор 16T звучить прекрасно, а Opto підходить для барабанів, – додає він. – Billie працює під час шоу в надзвичайно музичний спосіб, звертаючи велику увагу на послідовність треків, тож її виступ – це не звичайний поп-концерт”.

“Слушна думка, Салім, – підтримує Торнтон. – Моя філософія полягає в тому, щоб завжди запитувати себе: «Як звучить запис?» – і потім робити все, що в моїх силах, щоб переконатися, що звук запису відображено в живому шоу. Мікшування – це для мене як робота пензлем, і dLive є для цього найпростішою палітрою”.


Поступово перельоти завершуються, і починається автобусна частина туру, в якій замість консолей C1500 для функцій FOH та моніторів використовуються головним чином консолі dLive S5000.


Фото: Jordan McLachan