Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Деталі живого звуку Billie Eilish з плагінами Waves








FOH-звукорежисер Дрю Торнтон (Drew Thornton) розповів про свій досвід мікшування живого звуку в гучному світовому турне Біллі Айліш 2019 року. Зокрема – про те, як плагіни Waves допомагають йому досягати того, щоб спокійний вокал Біллі був чітким та яскравим на фоні найгучнішого натовпу, який йому доводилося чути.

Історія сенсаційного успіху 17-річної авторки пісень Біллі Айліш тепер всім добра відома – від її успішного дебютного синглу Ocean Eyes та першого альбому "When we all fall asleep, Where do we go?" (написаного та спродюсованого разом із братом авторки – Finneas O'Connell), який дебютував під номером один у US Billboard 200 і очолив чарти ще 15 країн. Це змінило ставлення до так званого домашнього продакшена.

Для першого, SOLD-OUT світового туру Біллі звукорежисер Дрю Торнтон (він також працював у турах з Maggie Rogers, Amy Shark та Great Big World) обрав сетап, який підтримує живу обробку звуку плагінами Waves.


«У мене є консоль Allen&Heath dLive S5000 та стейдж-бокс DM64 з мережевою аудіокартою Waves V3 (M-DL-WavesS3), і два Waves SoundGrid Extreme servers. Я також користуюсь двома комп'ютерами Apple Mac mini. Один потрібен для керування Waves MultiRack live plugin rack, інший – для мультитрекового запису.


Біллі має дуже інтимний, камерний вокал і найгучнішу публіку, яку я зустрічав у житті. Це означає, що досягнення чіткого, гучного та яскравого поп-вокалу було для мене певним викликом. Плагін Waves PSE (Primary Source Expander) рятує кожне шоу, додаючи гейну на вокал. Я застосовував його для всього вокалу, щоб досягнути максимально рівня голосу. Я користувався PSE разом із плагіном X-FDBK, який допомагає мінімізувати фідбек за допомогою вузьких смуг, які прибирають фідбек не впливаючи на гейн.












Ще один мій фаворит – 6F Floating-Band Dynamic EQ –динамічний мультибенд еквалайзер для вокалу Біллі та клавішних. Цей фантастичний плагін працює майже без використання DSP з мінімальною затримкою сигналу. Він прекрасний для контролю динаміки вокальних мікрофонів та клавішних Nord. Ви справді маєте самі почути, що робить цей плагін, тому що він просто неймовірний: 2 спеціальних фільтри, 6 вільно «плаваючих» смуг еквалайзера, кожна з яких має власний sidechain-вхід, і кожна смуга має повну динаміку з окремою обробкою M/S у стереорежимі. Тепер це мій улюблений плагін – цей еквалайзер я використовую постійно.

Також я користуюсь Renaissance DeEsser для всіх вокальних мікрофонів Біллі. Це завжди остання ланка в ланцюгу, до того як вокал потрапить до вокальної шини. Мені подобається керувати ним в режимах broadband та split, щоб дійсно сфокусувати обробку на проблемних частотах, прибравши всі шиплячі до того, як воно потрапить до вокальної шини.

І нарешті, я повністю довіряю плагіну Waves/Abbey Road Reel ADT для електрогітари та вокалу. Reel ADT дозволяє мені робити лідер-вокал більш «насиченим» у музикальний спосіб, додаючими йому об’єму та потужності. Він дозволяє мені контролювати сигнал вокалу, що робить сфокусованим та заокругленим весь звук протягом шоу, при цьому голос не стає ізольованим, а звучить як відкритий поп-вокал. Це особливо важливо для вокалістів, які хочуть досягти більш «сухого» вокалу в живих умовах.












Інші плагіни, які я люблю використовувати – PuigTec EQP-1A та API 2500. Перший – для додавання повітря та атмосферності, останній – для досягнення більш зібраного звуку. Коли доходить до компресії звуку піаніно, я застосовую SSL G-Master Buss Compressor. Це феноменальний плагін для контролю динаміки фортепіано і забезпечення красивого, округлого звуку без впливу на натуральну динаміку.

Інший плагін, який я застосовую для додання атмосферності — Waves V-EQ4. Він дійсно робить гарну роботу з направлення тональних особливостей 1081 і є особливо корисним для додавання підсилення середньо- та високочастотному діапазону. Це прекрасний еквалайзер.







 





Коли ти FOH-звукорежисер, – підсумовує Торнтон, – артисти часто запитують тебе, чи є певний звук чи процес досяжним для їхнього живого шоу. Плагіни Waves дозволяють мені у багатьох ситуаціях відповідати:


«Так!» Waves вже довгий час є дуже важливою частиною процесу мікшування студійних записів. Застосування тих самих інструментів у світі живого звуку є величезною перевагою — не тільки для досягнення того, чого хочуть артисти, але й для того, щоб знайти звук, якого шукаєш ти».