Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




FOH обладнання в турі Лю́кке Лі стає компактним та легким завдяки Waves LV1




Сетап FOH звукорежисера Дані Муноза



“Пульт по центру” для шведської співачки та авторки пісень Лю́кке Лі – концертний мікшер Waves eMotion LV1 Live Mixer.

PROSOUNDNETWORK EDITORIAL STAFF 11 вересня, 2019

Нью-Йорк, штат Нью-Йорк (11 вересня 2019 р.) Шведська співачка та авторка пісень Люкке Лі (Lykke Li) цього року завершила тур “So Sad So Sexy” разом із своїм FOH звукорежисером Дані Мунозом (Dani Munoz), який використовував концертний мікшер Waves eMotion LV1 Live Mixer та плагіни Waves для цього проекту.

Коли він вперше використовував концертний мікшер eMotion LV1 в турі у 2015 році, вся система зайняла чотири дорожні кейси, але на сьогодні він зменшив все це до двох кейсів Pelican Air Cases з реками від Circle Three Designs.



“Всередині у мене компактний комп'ютер
Axis One, сервер SoundGrid One-C, DiGiGrid IOX, коаксіальний аудіоінтерфейс DiGiGrid MGB (коаксіальний інтерфейс MADI-SoundGrid), кілька вивідних модулів FX і один монітор з сенсорним екраном”, — розказує Дані. “Розгортання мого робочого місця в турі було неймовірно легким і простим. Я буквально заходив, просив поставити мені 4-футовий дорожній кейс, увесь мій сетап був вже зібраний, і я був готовий до чеку PA через 10 хвилин”.

“Мені подобається працювати з артистом з таким неповторним голосом”, – каже Муноз. “Правильно розташувати її вокал у загальному міксі — це майже все, що мені потрібно зробити на цьому концерті… Ланцюг обробок для її голосу наступний: динамічний еквалайзер F6 Dynamic EQ в якості аналізатора в режимі реального часу, фільтри зрізу низьких та високих частот, трохи початкової еквалізації для виправлення ефекту наближення тощо. Одразу після цього я використовую експандер Primary Source Expander, який я вмикаю і вимикаю, щоб мінімізувати фонові шуми в її мікрофоні на пісні "Little Bit", наприклад, де вона співає надзвичайно тихо. Далі йде CLA-76 "Bluey", адже після довгих років його використання він залишається моїм улюбленим вокальним компресором. Він здійснює напористу компресію, і завжди виручає мене, коли мені потрібно наблизити її вокал в міксі, контролюючи його широкий динамічний діапазон. Потім в ланцюзі стоїть Sibilance, на даний момент це мій улюблений de-esser. Далі я використовую еквалайзер H-EQ для деяких останніх коригувань тону, і, нарешті, Vitamin додає остаточного блиску та шарму, завдяки чому її вокал звучить все ще живо.”



Муноз додає:

“Я хочу сказати, що я був надзвичайно гордий, коли бачив LV1 на багатьох великих фестивалях за останні кілька років. Люблю спостерігати, з якою пристрастю до своєї справи інженери працюють на цій платформі. Я бачив багато скептиків, обманутих таким малим форм-фактором, які, однак, повністю змінили свою думку, почувши звучання цієї справді чудової консолі. Мені подобається цей контраст, приходиш такий з парою кейсів, а потім залихвацько і феєрично качаєш фестивальні сцени світового класу, такі як Coachella чи Hyde Park.