Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Twelve Foot Ninja наступає на Європу, озброївшись Allen & Heath




Австралійський метал/фанк/латина/реґі гурт відбомбив фестивальне літо в Європі.



Австралійський гурт Twelve Foot Ninja провів чудове літо в Європі, розриваючись між виступами на фестивалях Download, Rock the Coast та Nummirock і багатьма сольними концертами. Всі їхні шоу були змікшовані на цифровій мікшерній системі Allen & Heath dLive Wings.

Хоча гурт і взяв у цю подорож власний пульт dLive C1500, час від часу їхні виступи доводилося мікшувати лише за допомогою река мікшера CDM32 MixRack, пульта дистанційного керування IP8 та ноутбука із програмним забезпеченням dLive Director. Саме так доводилося працювати звукорежисеру Twelve Foot Ninja Ділану Мітровічу (Dylan Mitrovich) на кількох фестивальних виступах гурту.


“Більшість входів в нашому CDM32 сплітовані, тобто подвійно запатчені на окремі лінійки вхідних каналів, – розповідає він, – що дало нам можливість ефективно розділити консоль фактично на дві окремі [консолі], які відповідають за FOH та моніторний мікси. Наш підхід ґрунтується на повній довірі до продукції Allen & Heath dLive, адже я літаю по всьому світу, керуючи доволі складними шоу за допомогою 8-фейдерного контролера IP8!”

“Складно? Ну, трохи є. Я використовую снепшоти, які дозволяють мені загалом контролювати динамічний діапазон у певних місцях наших композицій. Завдяки цьому я застосовую зміни декількох параметрів міксу одночасно, протягом кожної пісні, підкреслюючи різкі зміни стилів в них. Наприклад, я можу викликати відразу кілька налаштувань звучання для частин у стилях фанк/латина/реґі, а потім миттєво перемкнутися на максимально динамічне і вибухове звучання їхніх важких партій. Я творчо застосовую декілька із шістнадцяти можливих процесорів ефектів – для повного розкриття стилів, які використовуються в різних частинах їхніх пісень. Я навіть використовую деякі ефекти виключно для IEM-міксів групи (міксів персональних вушних моніторів), щоб створити максимально комфортні умови роботи для музикантів на сцені.”


PROSOUNDNETWORK EDITORIAL STAFF (2019), “Twelve Foot Ninja Attacks Europe with Allen & Heath”, стаття доступна за посиланням.