Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Завдяки новим наголовним бінауральним мікрофонам DPA 4560 аудиторія театру отримує в своїх навушниках справжні імерсивні враження від живого звуку



Новинка від DPA допомогла дизайнерці звуку Нанні-Каріні Шлейман успішно реалізувати свої надзвичайно оригінальні ідеї, втілені у її дипломному проекті.

Нанна-Каріна Шлейман стала однією з перших дизайнерок звуку, яка використала новий наголовний бінауральний мікрофон від DPA. Для звукоінженерів, влогерів і режисерів театру і кіно цей мікрофон є дуже точним і надійним інструментом для зйомки справжнього 3D звуку в режимі реального часу.






 




Завдяки високій якості звуку (через яку продукція DPA, власне, і здобула свою всесвітню відомість) ця нова гарнітура дозволяє режисерам театру і кіно, а також творцям інтернет-контенту фіксувати саме той звук, який чує кожне з вух, що дає можливість слухачам у навушниках отримати імерсивні враження повної присутності. Гарнітура містить пару мініатюрних неспрямованих мікрофонів 4060 CORE, закріплених на вушних гачках, які допомагають розташувати ці мікрофони прямо біля слухових каналів користувача. Завдяки цьому мікрофони захоплюють, власне, той самий звук, який чує людина, що здійснює звукозапис. Вушні гачки прикріплені до гнучкої, простої у налаштуванні і зручної наголовної гарнітури, яка легко регулюється відповідно до індивідуальних розмірів голови користувача.








На початку цього року, коли наголовний бінауральний мікрофон 4560 був ще на стадії розробки, Шлейман отримала можливість протестувати прототипи цих мікрофонів під час випускного виступу в Данській національній школі виконавських мистецтв у Копенгагені.



«Я дізналась про бінауральні технології від інших студентів, які раніше вже використовували цей метод звукозапису в театральних виставах, – розказує вона. – Одного разу я побачила, як це використовувалось наживо на сцені, у маленькій експериментальній виставі в школі. І я захотіла піти ще далі, випробувавши цю технологію в своїй дипломній роботі, яка є найбільшою і останньою постановкою перед випуском зі школи».



Випускна вистава Шлейман «Добро задарма» не мала сценарію і базувалась цілком на імпровізації, торкаючись тем трансгуманізму, трансформації, сенсорної депривації, революції природи і людей проти технологій. У ролі режисерки виступила була однокурсниця Нанни-Каріни – Дженніфер Ведстед Крістіансен, а інші студенти сформували акторський склад, команду художників-декораторів та допомогли з продакшном.



«За допомогою бінаурального звуку я хотіла дослідити можливість створення особливих вражень для театральної аудиторії, коли слух перетворюється з простої сенсорної функції на почуття, я хотіла використати звук для створення чуттєвих вражень, – говорить Шлейман. – Також мене цікавив взаємозв’язок між індивідуальним та колективним сприйняттям і просторовим враженням».



Новий наголовний бінауральний мікрофон 4560 від DPA здавався ідеальним інструментом для продакшну вистави Шлейман, тому її університетський викладач Едді Бьог Бріксен, який тісно співпрацює з цим данським виробником, допоміг їй отримати прототипи цієї моделі для бета-тестування.








Три наголовні бінауральні мікрофони використовувались для підсилення голосів, дій та рухів акторів на сцені. А всім слухачам в аудиторії роздали по парі навушників, щоб вони могли чути звук від кожного актора, який передавався через бездротові радіосистеми.



«Ці бінауральні мікрофони дозволили глядачам чути абсолютно те саме, що чули актори, ніби вони були просто на сцені, і актори шепотіли їм на вухо, – додає Шлейман. – Під час виступу слухачі також могли почути бінауральні композиції, які я спеціально підготувала для своєї постановки. А наприкінці вистави всі зняли свої навушники та слухали акторів, які співали хором, щоб повністю відчути весь навколишній акустичний простір».



Нанна-Каріна Шлейман відзначила, що їй випала велика честь випробувати нову продукцію від DPA, і вона була в захваті від результатів, досягнутих завдяки використанню цієї захоплюючої новинки.



«Я хотіла створити дуже інтимні та чуттєві враження для своєї аудиторії, і нові наголовні бінауральні мікрофони DPA дозволили здійснити всі мої задуми та бажання, – каже вона. – Завдяки своїй продуманій конструкції ці мікрофони показали себе дуже простими у використанні та зручними для акторів і, звісно, забезпечили надзвичайно якісний звук DPA».



Компанія DPA оголосила про випуск нового наголовного бінаурального мікрофона 4560 2 грудня 2019 р. Перші поставки цієї продукції вже в дорозі.