|
|||
| |||
|
|||
Нещодавно в Києві відбувся черговий масштабний музичний фестиваль Atlas Weekend. Після всіх карантинних обмежень та локдаунів спрагла до великих концертів публіка зібралась послухати своїх улюблених виконавців. Гурт BrainStorm з Латвії, який виступав на одній з фестивальних сцен, запросив у своєму райдері моніторний мікшер Allen & Heath dLive, і київська прокатна компанія Ginza забезпечила виконання цих вимог, надавши мікшерний рек CDM48 з консоллю C3500. Моніторний інженер BrainStorm Артурс Цинтіньш (Arturs Cintins) розказав нам у своєму інтерв’ю про використання системи dLive у своїй роботі: «Я вважаю систему dLive однією з найпростіших у використанні, працювати на ній виходить дуже легко, швидко та ефективно. І звук класний, музиканти задоволені своїм звучанням, а це найголовніше. Крім того, ця система надає великі ресурсні можливості, адже нам потрібні стереомікси для персональних вушних моніторів всіх музикантів, плюс сценічні веджі та сайдфіли, то й виходить, що ми використовуємо практично всі доступні шини.» З приводу переходу на dLive з інших мікшерних систем, Артурс зазначає: «Перейти було легко. З 2009 року я працював з Allen & Heath iLive, тому коли у нас тільки з’явився перший мікшер dLive в Латвії, в прокатній компанії 3S, я одразу взяв його на кілька днів на тестування, послухав і зрозумів, що це справді класна річ.»
Артурс вважає також, що власних обробок dLive повністю вистачає для створення якісних міксів, тому йому не потрібно шукати якісь сторонні обробки чи плагіни. BrainStorm – один з найвідоміших гуртів в Латвії і поза її межами, працює на сцені вже 30 років. Артурс розповідає про свою роботу з цим колективом: «Мені, як моніторному звукорежисеру, працювати з ними дуже легко, адже всі музиканти мають величезний туровий досвід, тому вони чітко знають, що вони хочуть, і як вони хочуть чути в своїх моніторах.»
|
|||
|