Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




L-Acoustics інвестує у стартап імерсивного звуку Mixhalo, який зібрав 24 мільйони доларів




 

Mixhalo – стартап, заснований гітаристом Incubus Майком Айнзіґером, який передбачає створення імерсивних міксів для аудиторії на зразок тих, що отримують музиканти у своїх безпровідних вушних моніторах. Цей стартап вже зібрав 24 мільйони доларів на своє фінансування. Відомий виробник звукопідсилювальних систем та розробник імерсивних технологій компанія L-Acoustics стала одним з нових інвесторів та ексклюзивним технічним партнером Mixhalo.

«Інвестування в Mixhalo, як стратегічного партнера, стало для нас непростим рішенням, але ми не тільки віримо в цю ідею, але й повністю поділяємо той самий підхід до створення яскравих вражень від звуку для кожного слухача», – каже Лоран Вайсьє, генеральний директор L-Acoustics.

Ідея нового стартапу полягає у тому, що кожен слухач на концерті використовуватиме власні навушники та смартфон з безкоштовним мобільним додатком Mixhalo для отримання імерсивного аудіоміксу. У рамках свого партнерства L-Acoustics та Mixhalo планують спільну розробку гібридних рішень, які поєднують у собі традиційне звукопідсилення через гучномовці та бездротову передачу об’ємного імерсивного аудіоміксу через Wi-Fi або 5G на мобільні пристрої та навушники.

«Mixhalo має як досвідчену технічну команду, так і всі необхідні технології, для створення мобільних потокових трансляцій преміум-класу наживо, – коментує Вайсьє. – Цими стратегічними інвестиціями компанія L-Acoustics підтверджує свою націленість на провідні інновації, які формують майбутнє звуку. Разом з командою Mixhalo ми готові до плідної співпраці, з використанням високоефективних акустичних систем, потужного програмного забезпечення та електроніки L-Acoustics».

На сьогоднішній день клієнтами та партнерами Mixhalo є Aerosmith, Incubus, Metallica, Sting, Red Rocks Amphitheatre та кілька найвідоміших спортивних команд. Нещодавно компанію Mixhalo було обрано для забезпечення живого звуку в TSX Entertainment. Очікується, що компанія представить технологію Mixhalo в TSX Broadway – новому, спеціально побудованому торгово-розважальному комплексі на Таймс-сквер у Нью-Йорку, вартість проєкту якого складає 2,5 мільярди доларів .

Джерело

Офіційний представник L-Acoustics в Україні та Молдові компанія РеалМюзік: realmusicpro.com