Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




DiGiCo Quantum в турі Dua Lipa


Для світового туру “Future Nostalgia” англійської зірки Dua Lipa продакшн-компанія Britannia Row Productions забезпечила потужні і функціональні мікшерні консолі
DiGiCo Quantum.






Від випуску першого альбому п’ять років тому, англійська співачка Dua Lipa швидко стала зіркою планетарного масштабу, наразі вона є володаркою численних найпрестижніших премій та двох рекордів Книги Ґіннеса. Для останнього світового туру артистки “Future Nostalgia” продакшн-компанія Britannia Row Productions забезпечила потужні і функціональні мікшерні консолі DiGiCo Quantum.








Цей тур мав початися ще наприкінці 2019 року, але, як і багато інших, він неодноразово відкладався аж до лютого 2022 року. Тур “Future Nostalgia” має завершитись в австралійському місті Перт у листопаді, після численних шоу в Північній та Латинській Америці, Європі та Океанії. В цьому турі звукоінженери Вілл Ніколсон та Алекс Черутті відповідно створюють FOH мікс та моніторні сценічні мікси на цифрових системах мікшування DiGiCo Quantum. Ніколсон працює з Dua Lipa вже сьомий рік, і для цього туру він вибрав консоль Quantum 7.


«На сьогодні це єдина консоль на ринку з подвійним “мозком”, тому возити з собою ще один запасний мікшер немає потреби, – каже він,– Крім того, це флагманська модель DiGiCo, а в світовому турі дуже важливою є постійна глобальна підтримка. Також для мене однією з найбільших переваг Q7 є його нескінченна гнучкість конфігурування та величезний потенціал. Це дає можливість реалізувати унікальний підхід до мікшування шоу для кожного концерту та виконавця. Q7 нічого не додасть до вашого міксу, поки ви самі цього не зробите – забарвлення, клей, теплота, блиск – як би ви це не називали – ваш мікс може повністю відображати амбіції вашого артиста».








Наразі Ніколсон використовує близько 60 входів на FOH від музичного колективу, а з поверненнями ефектів та мікрофонами аудиторії загальна кількість входів сягає сотні. Виходи лише лівий/правий, але Вілл дуже широки використовує мікси підгруп.


«Деякі плаґіни та зовнішні пристрої підключаються через SD-Rack, Optocore DD2FR та інші локальні пристрої введення-виведення, – пояснює він, – Для багатьох задач я використовую вбудовані ефекти, мені дуже подобається Spice Rack і процесорні обробки Mustard. Я також здійснюю запис через MADI-спліти, оскільки можливість віртуального саундчеку є основною у моєму робочому процесі».








Ніколсон продовжує:


«Завдяки Spice Rack та Mustard Processing мікшерні консолі DiGiCo виходять на якісно новий рівень. Все працює чудово, як зазвичай, вам не потрібне ні додаткове навчання, ні складний патчинг, на зовнішній сервер та лептоп – просто завантаж потрібний рек та мікшуй. Обробки Mustard просто шикарні, вони дуже прості у використанні та надають звучанню надзвичайно музичного забарвлення. Ці нові моделі компресорів – суцільне задоволення, вони значно полегшують роботу, особливо автоматизацію мікшування. Quantum дозволив мені оптимізувати роботу, позбавитись плаґінів та зберегти при цьому основи мого мікшування».


Тим часом, на іншому кінці мультикору Алекс Черутті також пілотує Q7, зовсім по-іншому, але з таким же задоволенням:


«Я працюю з Dua від 2016 року, і для цього туру я попросив Q5 або Q7. Коли вийшов Q338, я хотів спробувати цей мікшер, але після підрахунків я зрозумів, що мені потрібно трохи більше шин, ніж він підтримує».








Моніторний мікшер Q7 обробляє 130 вхідних каналів, 59 ауксів, 20 підгруп та 10 матричних виходів, крім цього Черутті дуже гнучко конфігурує свою консоль, щоб мати швидкий доступ до всього, що йому потрібно. Він також є великим шанувальником макро-кнопок DiGiCo:


«Макроси заощаджують час та просто рятують: надіслати мікс IEM на запасний передавач або поміняти місцями канали основного вокалу та запасного мікрофона – без макросів я б не справився».


Турові випробування є суворими для будь-якого обладнання, але консолі DiGiCo витримали їх всі, бездоганно відпрацювавши понад 60 шоу у США та в Європі, як в приміщеннях, так і опен-ейр. До того ж компанія DiGiCo надавала туровим звукоінженерам оперативну технічну підтримку з будь-яких питань, залишивши чудові враження від використання своїх консолей.


Джерело