|
||||
| ||||
|
||||
Перша баптистська церква Вудстока (FBCW) крокує в ногу з найсучаснішими технологіями. Громада церкви, яка налічує 16 000 прихожан, щонеділі проводить два богослужіння в молитовному центрі на 7 500 місць у місті Вудсток у Північній Джорджії. Минулого року центр FBCW отримав найбільшу в світі інсталяцію імерсійного звуку L-ISA від L-Acoustics, доповнену мікшерними консолями DiGiCo Quantum338, як FOH, так і моніторною. А тепер з додаванням модуля DMI-KLANG в церкві впроваджена також і система імерсійного мікшування вушних моніторів. Щонеділі у церкві відбуваються два абсолютно різні богослужіння. Перша служба проводиться за участю хору у супроводі бренду та оркестру, озвучених індивідуальними мікрофонами. Під час другої служби грає естрадний гурт з іншими музикантами та вокалістами, які виконують зовсім інші твори. Нік Ґейґер, виконавчий менеджер компанії-інтегратора Diversified, каже, що перехід до імерсійного звуку для сценічного моніторингу в церкві FBCW є цілком логічним кроком після інсталяції імерсійного звуку для аудиторії: «З такою великою кількістю унікальних аудіоджерел критично важливо було розширити звукове поле для того, щоб чітко розрізняти в міксі різні голоси та інструменти. Не менш важливою задачею було також збереження високої чіткості звуку, до якої звикли музиканти. Завдяки нативній інтеграції технології KLANG у робочий процес консолей DiGiCo цей перехід відбувся дуже легко і одразу ж продемонстрував високу ефективність імерсійного звуку». KLANG також виявився дуже зручним при швидкій зміні сценічного сетапу в FBCW. Пан Ґейґер продовжує: «Враховуючи обмежений час на перемикання сцени, швидке переміщення 16-ти моніторних міксів до середовища KLANG, де кожен музикант може налаштувати власні мікси самотужки, дозволяє моніторному інженерові зосередитися на мікшуванні сценічних моніторів безпосередньо з консолі, тому загальна ефективність налаштування моніторної системи надзвичайно зросла».
Для кожної з двох церковних служб потрібно до 20-ти унікальних IEM-міксів, тобто до 40-ка різних міксів, якими керує один інженер. Крім того, вокалісти та музиканти періодично змінюються. Тому технічна команда використовує всі доступні інструменти для забезпечення стабільних результатів, як в турі з постійним складом. Гільсден пояснює: «Ми завжди використовуємо попередньо встановлені мікси, які точно записуються у пам'яті консолі, щоб миттєво відтворюватися для всіх музикантів під час 15-хвилинного чейндж-оверу». Кожен із музикантів використовує iPad із додатком KLANG:app. А для вокалістів стейджмен має безпровідні системи, під час репетицій він ходить по сцені з iPad у режимі шоу з увімкненою прослушкою та допомагає дванадцятьом вокалістам по черзі з їхніми IEM-міксами. Система KLANG дає всім повний контроль та надзвичайну ефективність роботи. Переговорні мікрофони музикантів, які раніше використовувались для коригування моніторних міксів, тепер слугують для обговорення музичних моментів та творчих ідей.
Модуль DMI-KLANG, встановлений в один із двох DMI-слотів консолі Quantum338, підключається до робочого столу Apple з софтом KLANG, який надійно підключений до консолі через Console-Link та під'єднується до кількох iPad через Wi-Fi.
Джерело Офіційним представником DiGiCo та KLANG в Україні є компанія РеалМюзік.
|
||||
|