Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Імерсійні богослужіння: Перша баптистська церква Вудстока обирає DMI-KLANG










DMI-модуль для імерсійного мікшування персональних вушних моніторів, інтегрований у консоль DiGiCo Quantum338, доповнює захоплюючу імерсійну звукопідсилювальну систему L-Acoustics.

Перша баптистська церква Вудстока (FBCW) крокує в ногу з найсучаснішими технологіями. Громада церкви, яка налічує 16 000 прихожан, щонеділі проводить два богослужіння в молитовному центрі на 7 500 місць у місті Вудсток у Північній Джорджії. Минулого року центр FBCW отримав найбільшу в світі інсталяцію імерсійного звуку L-ISA від L-Acoustics, доповнену мікшерними консолями DiGiCo Quantum338, як FOH, так і моніторною. А тепер з додаванням модуля DMI-KLANG в церкві впроваджена також і система імерсійного мікшування вушних моніторів.








 


Щонеділі у церкві відбуваються два абсолютно різні богослужіння. Перша служба проводиться за участю хору у супроводі бренду та оркестру, озвучених індивідуальними мікрофонами. Під час другої служби грає естрадний гурт з іншими музикантами та вокалістами, які виконують зовсім інші твори.

Нік Ґейґер, виконавчий менеджер компанії-інтегратора Diversified, каже, що перехід до імерсійного звуку для сценічного моніторингу в церкві FBCW є цілком логічним кроком після інсталяції імерсійного звуку для аудиторії: «З такою великою кількістю унікальних аудіоджерел критично важливо було розширити звукове поле для того, щоб чітко розрізняти в міксі різні голоси та інструменти. Не менш важливою задачею було також збереження високої чіткості звуку, до якої звикли музиканти. Завдяки нативній інтеграції технології KLANG у робочий процес консолей DiGiCo цей перехід відбувся дуже легко і одразу ж продемонстрував високу ефективність імерсійного звуку».

KLANG також виявився дуже зручним при швидкій зміні сценічного сетапу в FBCW. Пан Ґейґер продовжує: «Враховуючи обмежений час на перемикання сцени, швидке переміщення 16-ти моніторних міксів до середовища KLANG, де кожен музикант може налаштувати власні мікси самотужки, дозволяє моніторному інженерові зосередитися на мікшуванні сценічних моніторів безпосередньо з консолі, тому загальна ефективність налаштування моніторної системи надзвичайно зросла».

«Мені ще не траплялась масштабніша, ніж у нашій церкві, моніторна система, — каже Джоель Гільсден, технічний директор та моніторний інженер FBCW, — моніторинг хору, по суті, схожий на FOH-мікс, з активними змінами відповідно до музичного матеріалу. Самі монітори для більш ніж 150-ти хористів являють собою підвішені під стелею лінійні масиви».

Для кожної з двох церковних служб потрібно до 20-ти унікальних IEM-міксів, тобто до 40-ка різних міксів, якими керує один інженер. Крім того, вокалісти та музиканти періодично змінюються. Тому технічна команда використовує всі доступні інструменти для забезпечення стабільних результатів, як в турі з постійним складом. Гільсден пояснює: «Ми завжди використовуємо попередньо встановлені мікси, які точно записуються у пам'яті консолі, щоб миттєво відтворюватися для всіх музикантів під час 15-хвилинного чейндж-оверу».

«Ми побоювались, що з додаванням DMI-KLANG ще більше ускладнимо наш робочий процес, — каже Гільсден, — але оскільки консоль DiGiCo може зберігати та відновлювати всі налаштування KLANG у своїх пресетах та снепшотах, ця імерсійна система абсолютно безпроблемно запрацювала як частина консолі, а не як додатковий аутборд».

Кожен із музикантів використовує iPad із додатком KLANG:app. А для вокалістів стейджмен має безпровідні системи, під час репетицій він ходить по сцені з iPad у режимі шоу з увімкненою прослушкою та допомагає дванадцятьом вокалістам по черзі з їхніми IEM-міксами. Система KLANG дає всім повний контроль та надзвичайну ефективність роботи. Переговорні мікрофони музикантів, які раніше використовувались для коригування моніторних міксів, тепер слугують для обговорення музичних моментів та творчих ідей.

«До появи KLANG нам доводилося постійно зупиняти репетиції на кілька хвилин, щоб відкоригувати моніторні мікси, — додає Кліфф Дюрен, пастор FBCW, — А тепер ми можемо повністю зосередитися на музиці».










 
Окрім персоналізованого керування, музиканти у захваті від імерсійного звуку KLANG.
«Я просто вражений надзвичайною деталізацією свого міксу, — каже Трей Таннер, художній керівник FBCW, — Система KLANG відкрила можливість чітко розмістити хор, оркестр, гурт та вокалістів у просторовому міксі, і мені більше не потрібно вибирати, на чому я хочу зосередитися, адже маючи такий чіткий та приємний мікс, я чую абсолютно все».









 
«Коли я створив свій 3D-мікс і потім повернувся до, здавалося б, звичного стереоміксу, то наче прозрів, — зауважує музичний керівник Джейк Голман, — Це як день і ніч. Звучання стало набагато яснішим! Нарешті я чую все, і звук просто чудовий».
Модуль DMI-KLANG, встановлений в один із двох DMI-слотів консолі Quantum338, підключається до робочого столу Apple з софтом KLANG, який надійно підключений до консолі через Console-Link та під'єднується до кількох iPad через Wi-Fi.

«Система KLANG практично не потребує навчання, адже її робота повністю зрозуміла інтуїтивно, — додає Голман, — А головне, що всі наші виконавці у захваті від неймовірної природності звучання бінауральних імерсійних міксів звуку».








 
«Загалом технологія KLANG покращила життя кожного з нас, наші репетиції стали ефективнішими, а музиканти і вокалісти отримали чіткіші та багатші персоналізовані моніторні мікси, — підсумовує Гільсден, — такої чіткості звуку неможливо досягти за допомогою традиційного стереопанорамування. Нічого подібного на ринку більше немає».
Джерело

Офіційним представником DiGiCo та KLANG в Україні є компанія РеалМюзік.