Нещодавно
в Молодому театрі в Києві відбулась довгоочікувана прем'єра
Бродвейського мюзиклу “Кабаре”! До цієї прем'єри театр готувався дуже довго і ретельно, причому як актори, так і технічний персонал. А компанія РеалМюзік допомогла зі швидким замовленням та доставкою спеціальної партії петличних мікрофонів
DPA Microphones 4061-OC-C-F00 у кількості 15 штук.
ʼ
Коментує Андрій Губар, керівник бюро радіо-звукового забезпечення театру:
«У нас на сцені грають 13 людей з “петличками”, сім з них — головні персонажі, солісти, ще шість — вокалісти ансамблю. Загалом на сцені одночасно грають 38 людей: одинадцять музикантів оркестру, диригент, солісти, ансамбль та балет. У виставі “Кабаре” використовуються виключно неспрямовані моделі 4061, з ковпачками high boost чи без них. У нас ще є 4071, які знайшли своє застосування в кількох інших виставах, на жіночих голосах вони звучать дуже добре, у них надзвичайно виграшний підкреслений мовний діапазон. Для деяких інструментів оркестру ми також використовуємо DPA 4099».
Андрій Губар аргументує вибір мікрофонів DPA:
«Для шоу “Кабаре” головними критеріями вибору мікрофонів були однорідність та природність звучання тембрів. До безпосереднього замовлення партії мікрофонів, ми на сцені нашого театру тестували різні моделі від різних виробників, і в результаті зупинились на мікрофонах DPA. Насправді, це найбільш нейтральні за звучанням мікрофони серед усіх, з відкритим звуком і не спотвореними верхніми частотами, всі приголосні звучать м'яко і природно. Тому і не дивно, що мікрофони DPA є індустріальним стандартом».
У Молодому театрі також використовується цифрова мікшерна система
Allen & Heath dLive з топовою консоллю S7000, міксреком DM64, персональною моніторною системою ME-1. За допомогою карти S-MADI підключається багатоканальний аудіоінтерфейс
RME MADIface.
Саме за допомогою мікшера dLive, до речі, було вирішено таку специфічну проблему, як перехресне проникнення мікрофонів, і, як наслідок, різниця у фазуванні сигналів від мікрофонів головних персонажів, коли вони одночасно знаходяться поруч на сцені. І це, як виявилося, стало найглобальнішою проблемою для всіх драматичних сцен. Технічно найлегша, здавалося б, частина вистави стала найскладнішою.
«Коли почалися репетиції драматичних сцен, проблема фазування стала очевидною, — розповідає Андрій, — і вирішили ми її не одразу. Спершу зробили софтовий спліт сигналів, тобто у солістів були окремі канали для музичних номерів і драматичних сцен. Ми “гралися” з полярністю каналів, робили затримки, навіть пробували “вести” акторів вручну. Потім, якщо актори були поруч, ми працювати в один мікрофон, але все це було не надто переконливо і виглядало досить безпорадно. В результаті ми прийшли до того, шо на драматичних сценах ми почали використовувати в dLive автоматичний мікрофонний мікшер АММ. Ця штука стала для нас просто рятівною, особливо коли на сцені одночасно грають п’ять-шість акторів, які швидко обмінюються короткими фразами. Проблема фазування була вирішена практично повністю. Єдине, що потрібно робити — це слідкувати за балансом між голосами, все решту за тебе зробить АММ, він сам виводить потрібний мікрофон в потрібний момент».
І, нарешті, для моніторингу у диригента використовується персональний мікшер
A&H ME-1. А на FOH стоять висококласні студійні монітори
Dynaudio LYD.
Технічна команда Молодого театру висловлює вдячність компанії РеалМюзік за потужну та оперативну співпрацю упродовж усього минулого року, бажає у новому році гарних клієнтів, цікавих проєктів і сподівається на продовження плідної та приємної співпраці!