Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Фестиваль Jazzellerault


Імерсійний звук на французькому джазовому фестивалі Jazzellerault: звукорежисери артистів опановують технологію L-ISA


На 32-му фестивалі Jazzellerault у французькому місті Шательро була задіяна аудіосистема, побудована за технологією імерсійного гіперреального звуку L-ISA від L-Acoustics,
на якій звукорежисери артистів мали можливість спробувати та опанувати просторове мікшування для своїх джаз, фанк та соул-виконавців.

Завдяки продуманій співпраці технічних команд концертного майданчика Scène de Nuit та компанії NT Event, сертифікованого постачальника L-Acoustics, а також звукорежисерів артистів,
технічна реалізація цього фестивалю перетворилася на дуже цінний та цікавий навчальний досвід. Кожен із шести запрошених звукорежисерів, багато з яких стикалися з технологією L-ISA вперше,
отримав персональні рекомендації щодо техніки просторового мікшування, які тепер він зможе використовувати для своїх майбутніх проєктів. Унікальний формат фестивалю — по одному артисту на
день протягом шести днів — забезпечив достатньо часу для калібрування системи та детальних консультацій для запрошених звукорежисерів.



Фестиваль Jazzellerault обирає технологію іммерсивного аудіо L-ISA від L-Acoustics

Під час розгортання системи L-ISA в невеликому залі потрібно було вирішити кілька технічних задач. Висота передньої ферми у 6,8 метрів потребувала винахідливого системного проєктування в
програмному забезпеченні L-Acoustics Soundvision. Для забезпечення найкращого звукового покриття, а також оптимальної видимості сцени та безпечного навантаження на такелаж,
основні масиви були обмежені до п’яти кабінетів на підвіс.



На майданчику Scène de Nuit була встановлена фронтальна конфігурацію L-ISA з п'яти лінійних масивів у підвісі по п’ять кабінетів Kara II

В залі Scène de Nuit було використано фронтальну конфігурацію L-ISA з п'яти масивів по п'ять кабінетів Kara II у кожному підвісі. По центру також були розташовані два кардіоїдні масиви
сабвуферів по три бокси KS21, що забезпечило достатній рівень низьких частот з мінімальним впливом на звучання на сцені. Розбірливість та чіткість звуку для переднього ряду слухачів забезпечували
шість фронтфілів A10 Wide у монорежимі, не впливаючи при цьому на імерсійні враження решти аудиторії.

Імерсійне мікшування виконувалося за допомогою основної FOH-консолі та процесора L-ISA Processor II, який розподіляв сигнали через мережу Milan-AVB на десять
підсилювачів-контролерів LA12X та один LA4X, що живили всі акустичні системи.



Фестиваль Jazzellerault поєднує імерсійну звукопідсилювальну систему з практичним навчанням запрошених звукоінженерів просторовому мікшуванню для легендарних джазових, фанкових та соул-викоравців

Рання співпраця між Scène de Nuit та командою художнього освітлення забезпечила можливість інтеграції конфігурації L-ISA без шкоди для інших елементів продакшну. Наприклад, наявність встановленого
по центру відеопроєктора вплинула на розміщення сабвуферів. Фахівці Scène de Nuit також попередньо консультувалися з експлуатаційними інженерами L-Acoustics, зокрема щодо розміщення сабвуферів
та їхніх пресетів для реалізації максимально ефективної кардіоїдної конфігурації.



Тісна співпраця між всіма командами дозволила розгорнути імерсійну конфігурацію L-ISA без шкоди для інших елементів продакшну, таких як сценічне освітлення

З артистами на фестиваль приїхали різні звукорежисери, багато з яких вперше зіткнулися з об'єктно-орієнтованим мікшуванням. Один із них спробував функцію Stereo mapper, розмістивши деякі об'єкти посередині.
Спеціалісти Scène de Nuit заздалегідь зв’язались з кожним запрошеним звукоінженером, надали цінні поради та допомогли вирішити будь-які питання щодо просторового мікшування.

Дехто вагався, інші з цікавістю приймали новий досвід, але кожен з них був вражений тим, як технологія L-ISA допомагає зменшити маскування та покращити чіткість розділення інструментів у міксі.
Це дуже важливо у творах зі складним аражуванням, в також у жанрах музики, де тонке фразування та тембральні нюанси є надзвичайно важливими. Такий досвід просторового мікшування дозволив
звукорежисерам переосмислити свій підхід до балансу та компресії, значно розширивши їхні творчі інструменти в імерсійному звуці.



Багато звукорежисерів артистів на Jazzellerault вперше зіткнулися з програмним забезпеченням L-ISA Studio

Хоча більшість глядачів і не знають назви цієї технології, вони точно відчули її вплив на створення неймовірних вражень від імерсійного звуку. Система L-ISA забезпечила рівномірне покриття по всьому залу,
створивши захоплююче та надзвичайно емоційне прослуховування для кожного відвідувача. Люди, які сиділи скраю ліворуч чи праворуч, насолоджувалися такою ж чіткістю звучання, як і ті, хто сидів у центрі зали,
чого не могла б забезпечити жодна традиційна стереосистема.

Цей проєкт показав, що технологія імерсійного звуку L-ISA ідеально відповідає вишуканому характеру програми фестивалю Jazzellerault, і після першого успішного використання L-ISA фахівці Scène de Nuit
вже працюють над подальшими удосконаленнями на майбутнє.

Джерело

L-Acoustics в Україні та Молдові