|
|||
| |||
|
|||
Імерсійний звук на французькому джазовому фестивалі Jazzellerault: звукорежисери артистів опановують технологію L-ISA На 32-му фестивалі Jazzellerault у французькому місті Шательро була задіяна аудіосистема, побудована за технологією імерсійного гіперреального звуку L-ISA від L-Acoustics, на якій звукорежисери артистів мали можливість спробувати та опанувати просторове мікшування для своїх джаз, фанк та соул-виконавців. Завдяки продуманій співпраці технічних команд концертного майданчика Scène de Nuit та компанії NT Event, сертифікованого постачальника L-Acoustics, а також звукорежисерів артистів, технічна реалізація цього фестивалю перетворилася на дуже цінний та цікавий навчальний досвід. Кожен із шести запрошених звукорежисерів, багато з яких стикалися з технологією L-ISA вперше, отримав персональні рекомендації щодо техніки просторового мікшування, які тепер він зможе використовувати для своїх майбутніх проєктів. Унікальний формат фестивалю — по одному артисту на день протягом шести днів — забезпечив достатньо часу для калібрування системи та детальних консультацій для запрошених звукорежисерів. ![]() Фестиваль Jazzellerault обирає технологію іммерсивного аудіо L-ISA від L-Acoustics Під час розгортання системи L-ISA в невеликому залі потрібно було вирішити кілька технічних задач. Висота передньої ферми у 6,8 метрів потребувала винахідливого системного проєктування в програмному забезпеченні L-Acoustics Soundvision. Для забезпечення найкращого звукового покриття, а також оптимальної видимості сцени та безпечного навантаження на такелаж, основні масиви були обмежені до п’яти кабінетів на підвіс. ![]() На майданчику Scène de Nuit була встановлена фронтальна конфігурацію L-ISA з п'яти лінійних масивів у підвісі по п’ять кабінетів Kara II В залі Scène de Nuit було використано фронтальну конфігурацію L-ISA з п'яти масивів по п'ять кабінетів Kara II у кожному підвісі. По центру також були розташовані два кардіоїдні масиви сабвуферів по три бокси KS21, що забезпечило достатній рівень низьких частот з мінімальним впливом на звучання на сцені. Розбірливість та чіткість звуку для переднього ряду слухачів забезпечували шість фронтфілів A10 Wide у монорежимі, не впливаючи при цьому на імерсійні враження решти аудиторії. Імерсійне мікшування виконувалося за допомогою основної FOH-консолі та процесора L-ISA Processor II, який розподіляв сигнали через мережу Milan-AVB на десять підсилювачів-контролерів LA12X та один LA4X, що живили всі акустичні системи. ![]() Фестиваль Jazzellerault поєднує імерсійну звукопідсилювальну систему з практичним навчанням запрошених звукоінженерів просторовому мікшуванню для легендарних джазових, фанкових та соул-викоравців Рання співпраця між Scène de Nuit та командою художнього освітлення забезпечила можливість інтеграції конфігурації L-ISA без шкоди для інших елементів продакшну. Наприклад, наявність встановленого по центру відеопроєктора вплинула на розміщення сабвуферів. Фахівці Scène de Nuit також попередньо консультувалися з експлуатаційними інженерами L-Acoustics, зокрема щодо розміщення сабвуферів та їхніх пресетів для реалізації максимально ефективної кардіоїдної конфігурації. ![]() Тісна співпраця між всіма командами дозволила розгорнути імерсійну конфігурацію L-ISA без шкоди для інших елементів продакшну, таких як сценічне освітлення З артистами на фестиваль приїхали різні звукорежисери, багато з яких вперше зіткнулися з об'єктно-орієнтованим мікшуванням. Один із них спробував функцію Stereo mapper, розмістивши деякі об'єкти посередині. Спеціалісти Scène de Nuit заздалегідь зв’язались з кожним запрошеним звукоінженером, надали цінні поради та допомогли вирішити будь-які питання щодо просторового мікшування. Дехто вагався, інші з цікавістю приймали новий досвід, але кожен з них був вражений тим, як технологія L-ISA допомагає зменшити маскування та покращити чіткість розділення інструментів у міксі. Це дуже важливо у творах зі складним аражуванням, в також у жанрах музики, де тонке фразування та тембральні нюанси є надзвичайно важливими. Такий досвід просторового мікшування дозволив звукорежисерам переосмислити свій підхід до балансу та компресії, значно розширивши їхні творчі інструменти в імерсійному звуці. ![]() Багато звукорежисерів артистів на Jazzellerault вперше зіткнулися з програмним забезпеченням L-ISA Studio Хоча більшість глядачів і не знають назви цієї технології, вони точно відчули її вплив на створення неймовірних вражень від імерсійного звуку. Система L-ISA забезпечила рівномірне покриття по всьому залу, створивши захоплююче та надзвичайно емоційне прослуховування для кожного відвідувача. Люди, які сиділи скраю ліворуч чи праворуч, насолоджувалися такою ж чіткістю звучання, як і ті, хто сидів у центрі зали, чого не могла б забезпечити жодна традиційна стереосистема. Цей проєкт показав, що технологія імерсійного звуку L-ISA ідеально відповідає вишуканому характеру програми фестивалю Jazzellerault, і після першого успішного використання L-ISA фахівці Scène de Nuit вже працюють над подальшими удосконаленнями на майбутнє. Джерело L-Acoustics в Україні та Молдові |
|||
|